آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کمیته ی هنری پانزدهمین جشنواره منطقه ای قصه گویی تشکیل جلسه داد

کمیته فضاسازی پانزدهمین جشنواره منطقه ای قصه گویی تشکیل جلسه داد

به گزارش آفرینش های هنری و تئاتر کانون استان بوشهر ، اعضاء کمیته هنری پانزدهمین جشنواره منطقه ای قصه گویی با حضور مدیر استان ، کارشناس امور هنری و  ۷ مربی هنری در اتاق مدیریت گردهم آمدند تا برای دکور و فضای جشنواره طرح های خود را ارائه نمایند.

در نهایت پس از ۲ ساعت بحث و گفتگو طرح دکور جشنواره به تصویب گروه رسید و سایر برنامه ریزی های اولیه جهت اجرای دکور جشنواره انجام شد.

اعضای گروه همچنین پس از برگزاری جلسه، به محل برگزاری جشنواره که سالن مجتمع فرهنگی هنری 9 دی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر می باشد؛ رفتند و از نزدیک نیز در مورد چگونگی روند کار دکور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است استان بوشهر میزبان پانزدهمین جشنواره قصه گویی منطقه ای است و قرار است از ۷ استان کشور در دی ماه ، با حضور قصه گویان برتر باهم به رقابت بپردازند.

درود به همه دوستان

با تمام وجود از اینکه در این دنیای مجازی قرار است بهترین لحظات کاری خود را به رشته تحریر و تصویر درآوریم، خیلی خوشحالم . این تبادل اطلاعات همان چیزیست که هر کدام از ما برای پیشرفت روز به روزمان به آن نیاز داریم . 

   

                                                با آرزوی پویایی همه

آغاز به کار وبلاگ

 

 

سلام

وبلاگ خبری آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با هدف انعکاس فعالیت های مربیان هنری کانون استان بوشهر شروع به کار نمود.

در این وبلاگ کلیه فعالیتهای هنری مراکز کانون استان بوشهر توسط خود مربیان به ثبت خواهد رسید.