آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

شرکت اعضا و مربیان کانون اهرم در نخستین جشنواره ی پرچم

 

  

فراخوان نخستین جشنواره ی پرچم به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ی پنج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد تا فرصتی برای خلق اثر دراین زمینه برای هنرمندان در رشته های هنر های تجسمی فراهم شود . این جشنواره در سه بخش عکس - پوستر و نقاشی کودک و نوجوان برگزار شد. اهداف این جشنواره : ۱- تاکید برنقش وحدت بخش پرچم وبیان اهمیت و جایگاه ویژه آن در ایجاد همبستگی و یک دلی مردم .۲- جلب توجه گروههای سنی کودک و نوجوان به پرچم به منظور تقویت توجه به هویت ملی و فرهنگی در میان امیدان آینده ی کشور است . 

اعضا کانون اهرم و مربیان در دوبخش عکس و نقاشی کودک و نوجوان شرکت کردند.۴ نفر در بخش عکاسی و ۸ نفر در بخش نقاشی کودک و نوجوان شرکت کردند. 

مهلت تحویل آثار به دبیرخانه تا تاریخ ۳ خرداد ماه ۹۲ خواهد بود.  

 

  

ملیکا احمدی ۶ساله


ادامه تصاویر در ادامه مطلب مشاهده کنید...

ادامه مطلب ...

پایان داوری حوزه‌ای پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی بوشهر

  

با اجرای نمایش های بخش ارشد و مربیان مرکز دیلم بازبینی و انتخاب حوزه‌ای پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به کار خود پایان داد.  

گفتنی است پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی روزهای 20 و 21 خرداد در سالن سینماکانون بوشهر با اجرای همه ی گروه ها برگزار خواهد شد و پس از داوری آثار دو گروه ( یک اثر از بخش اعضا و یک اثر از بخش مربی و عضو ارشد ) به مرحله ی منطقه ای پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی که در تیرماه امسال در اردبیل برگزار می شود ؛ معرفی خواهند شد.

مرحله ی حوزه ای جشنواره از یازده اردیبهشت شروع شد و هجدهم همین ماه به پایان رسید. 

برای مشاهده ی عکس های دیگر به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

روز غیرت ملی

اعضا پسر مرکز شماره2 کانون پرورش فکری بوشهر روز دهم اردیبهشت ماه در ایستگاه نقاشی که در نمایشگاه روزملی خلیج فارس در مجتمع فرهنگی هنری  9 دی برپا شد،حضور یافتند ودر راستای گرامیداشت روزغیرت ملی "روز خلیج فارس " نقاشی کشیدند و حضور استاندار محترم "جناب آقای حسنوند" رونقی خاص به این مکان بخشید و اعضا از نزدیک باایشان دیدار نمودند. 
 

ادامه مطلب ...

عکس های گروه چهارم پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی

 

برای مشاهده ی عکس های دیگر به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

عکس های گروه سوم پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی

 

برای مشاهده ی عکس های دیگر به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

خلیج همیشه پارس نماد تاریخ حیات ایران




مرکز ریگ امروز دهم اردیبهشت ماه 92 به مناسبت روز ملی خلیج همیشه پارس مسابقه ماهیگیری و به مناسبت روز مادر مسابقه ی تندیس های شنی را در کنار ساحل روستای جزیره ی شمالی تدارک دیده بود ولی بارش رحمت الهی مسابقه ماهیگیری را کنسل کرد هر چند تعدادی اندک با این شرایط آب و هوایی و زیر باران نیز به دل خلیج پارس زدند و مشغول ماهیگیری شدند. و با وجود کنسل اعلام کردن برنامه ها همچنان مردم مشغول درست کردن تندیس شنی شدند چون فراموش نکرده بودند که ملت ایران به خاطر این تاریخ و تمدنی که در دست دارد و نام خلیج‌ پارس در حیات ملت ایران است که زنده است. هم‌ چنین بیانیه‌ ی روز ملی خلیج پارس توسط یکی از اعضا برای عموم خوانده شد.

آرزو تنگستانی مربی مسئول مرکز گفتند برخی‌ها تصور می‌کنند که می‌ توانند هویت و جایگاه ملت ایران را مورد هدف قرار دهند، ولی ملت ایران همواره خواهان صلح و دوستی بوده است. تاریخ این مرز و بوم سرشار از تلاش و فداکاری برای استقرار صلح و عدالت در جهان بوده است.


بقیه تصاویر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از فعالیت بچه ها که در محوطه مرکز انجام شد

کاردستی های زیبای گل که بچه ها واسه معلمشون درست کردند. 

 

 

 

ادامه مطلب ...

عکس های گروه دوم پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی

 

برای مشاهده ی عکس های دیگر به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

داوری جشنواره استانی پانزدهم نمایش عروسکی آغاز شد

پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان بوشهر در بخش حوزه ای کار خود را آغاز کرد

جشنواره پانزدهم نمایش عروسکی استان بوشهر در دو مرحله ی حوزه ای و متمرکز با اجرای سه نمایش از مراکز برازجان، دالکی و وحدتیه در گروه اول آغاز شد

به گزارش آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر جشنواره امسال که قرار بود روزهای 15 و 16 اردیبهشت در بوشهر برگزار شود به دلیل تغییر زمان امتحانات اعضای نوجوان به دو مرحله حوزه ای و متمرکز تقسیم شد.

در مرحله ی نخست کارها به صورت گروه بندی شده در مراکز داوری خواهند شد و در نهایت در تاریخ 20 و 21 خرداد ماه سال جاری در سالن سینما کانون به صورت متمرکز گروه های نمایشی آثار خود را به اجرا در خواهند آورد و طی مراسمی از گروه های شرکت کننده و برگزیدگان استانی تقدیر خواهد شد.

داوری آثار در جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته کمی متفاوت است. بدین گونه که کارهای نمایشی در بخش عضو توسط داوران نوجوان کانون و داوری بخش مربی و عضو ارشد، توسط داوران بزرگسال که از کارشناسان کانون و هنرمندان متجرب هم استانی  هستند قضاوت خواهد شد. 

داورای بخش عضو را: پریسا زاهدی ، نازآفرین امینی زاده و سحر پاسیار از اعضاء ارشد کانون و از نوجوانان موفق در کارگاه نمایشنامه نویسی کانون به عهده خواهند داشت و در بخش مربی و اعضای ارشد : بدری جهازی « کارشناس مسئول فرهنگی » ، غلام رضا احمدی « کارشناس روابط عمومی » و جوهر تنگستانی « بازیگر و کارگردان تلویزیون » که هر سه از فارغ التحصیلان تئاتر هستند به عهده خواهند داشت.

گفتنی است پس از داوری آثار دو گروه ( یک اثر از بخش اعضا و یک اثر از بخش مربی و عضو ارشد ) به مرحله ی منطقه ای پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی که در تیرماه امسال در اردبیل برگزار می شود ؛ معرفی خواهند شد.

مرحله ی حوزه ای جشنواره از یازده اردیبهشت شروع شده و تا هجدهم همین ماه ادامه دارد. 

ضمن اینکه عکس های همه ی گروه ها در وبلاگ قرار خواهد گرفت عکس های گروه اول را در ادامه ی مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

مو لنج خلیجم

  
سلامی نیلی به دلهای دریایی شما .

روز سه شنبه که روز ملی خلیج فارس بود، با هماهنگی مدرسه ،دانش آموزان یه کلاس رو که همگی عضو کانون بودند، به اداره ی شیلات بردیم.در اونجا بچه ها با نحوه ی قیمت گذاری ماهیها و انواع ماهی های خلیج فارس آشنا شدن.با هم سوار یک لنج صیادی هم شدیم تابچه ها با قسمت های مختلف اون آشنا بشن و بعد تصاویر ذهنیشون رو از لنجها به روی کاغذ بیارن .  

توجهتون رو به عکس های اون روز جلب میکنم :