آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برگزاری کارگاه نقاشی خلاق در دومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان بوشهر

دومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر، از بیست و چهارم تا بیست و هفتم مهرماه برقرار شد.اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه غرفه داشت و کارگاه های هنری از قبیل نقاشی خلاق و کاردستی برای کودکان و نوجوانان بازدید کننده برگزار کرد. 



کارتهایی درست کردیم و به بچه هایی که در کارگاه شرکت می کردند به عنوان یادگاری هدیه دادیم.




در کارگاه نقاشی خلاق بچه ها با یک دایره ،یک مربع و یک مثلث  و همچنین خرده کاغذهای دورریختنی به خلق اثر پرداختند.




آثاری را که  بچه ها در غرفه خلق  می کردند در حضور خودشان به دیوار غرفه می زدیم .آنها از این کار لذت می بردند و بیشتر تشویق می شدند.

هفته ملی کودک در مرکز برازجان

به مناسبت هفته ملی وروزجهانی کود ک جشن بزرگی باهمکاری شهرداری. دبستان فرزانه وبرخی مدارس شهردر محل پارک رضوان برازجان اجرا گردید. در این مراسم که بیش از300 نفراز کودکان به همراه والدین  خود حضور داشتند برنامه های متنوعی به مرحله اجرا گذارد شد که میتوان به ایستگاه نقاشی با موضوع من کودکم.آرزوی پرواز بادبادک ها اشاره کرد که درآن کودکان بادبادک ها رنگین خود را به کمک بزرگ ترها به آسمان فرستادن و لحظاتی راباشادی سپری کردند.

هفته ملی کودک در مرکز برازجان

به مناسبت هفته ملی  و روز جهانی کودک مراسمی در طول این هفته برگزار کردیم که در روز اول دوم و سوم این برنامه ها ایستگاه نقاشی را برگزار کردیم که در این ویژه برنامه اعضا به همراه والدین خود در این ایستگاه شرکت کردند و نقاشی های جالبی با موضوع من کودکم – آرزوهای کودکی من – من و پدربزرگم و مادربزرگ و ... خلق کردند در این فعالیت بیش از 70 نفر از اعضا شرکت فعال داشتند

شرکت اعضا مرکز برازجان در مراسم روز آتش نشان

به مناسبت روز آتش نشان (هفتم مهرماه) مراسمی بصورت مشترک با همکاری مرکز فرهنگی هنری برازجانم و شهرداری برازجان در پارک شهید والفجر برازجان برگزار گردید.

در این مراسم بزرگ بزرگ که بیش که بیش از 100 نفر کودک به همراه والدین خود در آن شرکت داشتند ، ایستگاه بزرگ نقاشی برگزار و کودکان و اعضا آثار بسیار جالبی با همین موضوع خلق کردند .

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به نمایش فیلم آتش نشان کوچک ، شعر خوانی و مسابقه اشاره کرد . در پایان به برترین ها جوایزی اهداء گردید.

کارگاه سفال با موضوع دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در مرکز ارائه شد که یکی از آنها سفال بود که بچه ها صحنه های جنگ و جبهه رو به تصویر درآوردند