آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

پرواز بادبادک های کودکان در قلب آسمان بندر ریگ



هم زمان با هفته ملی کودک، بادبادک های شادی و امید کودکان بر فراز آسمان ریگ به پرواز در آمددر عصر پنجمین روز از هفته ملی کودک، جشن بزرگ پرواز بادبادک ها در پارک ساحلی ریگ در حالی برگزار شد که ابتدا شاهد باد شدید و گرد و خاک فراوان بودیم ولی بچه ها به همراه خانواده ها حضوری چشم گیر داشتند و بادبادک به دست با لبی خندان به پارک ساحلی آمده بودند تا روزی به یادماندنی را رقم زنند.

در حاشیه ی این جشن گروه نمایش کانون پرورش فکری بندر دیلم با حضور «شیپوری و ننه گُلی» برنامه های شاد و متنوع و همچنین مسابقاتی را اجرا کردند که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و حتی خانواده ها مواجه شد.

آرزو تنگستانی مربی مسئول مرکز ریگ گفت: در این روز کودکان با خلاقیت، عشق و علاقه به ساخت بادبادک ‌های دست ساز اقدام کرده بودند و با به پرواز در آوردن این بادبادک ها لحظات شاد و ماندگاری را سپری کردند.تنگستانی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ شاد زیستن کودکان در خانواده ها خواستار توجه بیشتر دستگاه های مرتبط نسبت به ایجاد فضای شاد و فعالیت بیشتر کودکان در حوزه های فرهنگی در سطح جامعه شد.

فریدونی ریاست آموزش و پرورش بندر ریگ نیز در این مراسم حضور داشتند و تأکید کردند که در باید نهادهای آموزشی کشور و همچنین خانواده ها برای کودکان و آینده سازان این مرز و بوم وقت بگذارند و برنامه ریزی های جامعی را برای موفقیت آنها انجام دهند.

جشن بادبادک ها با همت کانون ریگ و با همکاری بخشداری، مرکز بهداشت و درمان امام محمد باقر(ع)، اداره استاندارد، شورای اسلامی شهر و آموزش و پرورش برگزار شد.

این مراسم با پرواز بادبادک ها به کار خود پایان داد.


بقیه تصاویر در ادامه مطلب........... 


 







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد