آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقه نقاشی با همین موضوع  با همکاری اداره بهزیستی در محل پارک شهید کشتکار برگزار گردید .

 در این مراسم که بیش از50 نفراز  اعضا کودکان به همراه والدین  خود حضور داشتند  و در پایان به همه شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد .

 

ادامه مطلب ...

برپای نمایشگاه عکس یاد یاردان و ایستگاه نقاشی با چاپ شیشه در مرکز برازجان

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و به پاس قدرشناسی از ایثار گری شهادت طلبی و مجاهدت های شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای خرمشهر نقاشی با چاپ شیشه از چهره شهیدان،نمایشگاه عکس و آثار شهید غلامرضا کشتکار در مرکز برازجان تشکیل گردید .

در این نمایشگاه ، آثار و دست نوشته های شهید ، عکس های شهید در عملیات های مختلف و ... به نمایش گذاشته شد در زمان بازدید اعضا توضیحاتی در مورد هر یک از تابلوها به اعضا داده شد این نمایشگاه به مدت 5 روز دایر خواهد بود و اعضا از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.








باز هم سوم خرداد و مجسمه های شنی کانون

جشنواره مجسمه های شنی به مناسبت سوم خرداد در ساحل دیلم برای عموم برگزار شد.

در این جشنواره بیش از صد نفر کودک و نوجوان به همراه والدینشان حضور داشتند و با شنهای ساحل تندیسهای زیبایی خلق کردند.

در این برنامه خانم غلامیان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری دیلم سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به کودکان و نوجوانان یادآور شد و از آنها خواست ادامه دهنده ی راه این انسانهای بزرگ و آزاده باشند.


 


 

بقیه ی عکسها را در ادامه ی مطلب ببینید

ادامه مطلب ...

قمر غلامیان مقام اول و سوسن حیاتی مقام سوم نقش خوان زن اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی دفاع مقدس _خرداد 94 دیلم


کسب رتبه اول نقش خوان زن در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی دفاع مقدس به قمر غلامیان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری دیلم تعلق گرفت.همچنین سوسن حیاتی مربی فرهنگی این مرکز نیز موفق به کسب مقام سوم نقش خوان زن این جشنواره شد.

جشنواره نمایشنامه خوانی دفاع مقدس که با همت و تلاش انجمن نمایش شهرستان دیلم به مدت 2 روز در پلاتو اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، در ساعت 19 سومین روز خردادماه به کار خود خاتمه داد.

در این جشنواره از دیلم 3 گروه ، از دیر 2 گروه و از کنگان،آبپخش و بوشهر هر کدام 1 گروه حضور داشتند و داوری این جشنواره بر عهده ی آقایان اردشیر محمودی، عباس امید و آقای میرشکار بود.

در این جشنواره قمر غلامیان با خوانش نقش «یزرا» در نمایش «جزیره» به کارگردانی روح الله خدامی و سوسن حیاتی با خوانش نقش «مادرشهید» در نمایش «منزل هفتم» به کارگردانی خودش،توانستند مقام های اول و سوم نقش خوان زن این جشنواره را به خود اختصاص دهند.