آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کانون من

من یکی از اعضای قدیمی کانونم  که در حال حاضر بمدت 4 ماه است که در این محیط شاد و دوست داشتنی مشغول فعالیتم.من با بچه ها نقاشی   کار میکنم  و می خواهم شما را با اعضا هنرمند این مرکز و آثار زیبایشان آشنا کنم . 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرشید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 http://arshid.blogsky.com/

سلام
نام کانون یاد آور بهترین خاطرات دوران کودکی من است .
البته امروز از لحاظ هنری ، دستانی تهی و سطح کاری بسیار پائین دارم ... اما هر چه هست از مربیان خوب کانون است ...
از تلاش شما سپاسگزارم که آینده ساز هنر و خلاقیت این سامان هستید.

یزدان شناس سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:06 http://ohb.blogsky.com

درود بر شما مربی هنرمند فعال و موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد