آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

گزارشی از غرفه کلاژ در پردیس جم


روز چهارشنبه 11بهمن ماه یک روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه شهرک پردیس جم به من و همکارانم غرفه هایی خالی داده شد که فضاسازی کنیم.غرفه من کلاژ بود من غرفه ام را با طرحی از دریا و ماهی فضاسازی کردم دریایی کوچک برای کودکانی با دل هایی بزرگ و حالا غرفه خالی من آماده برای بچه هایی با ذوق که پا در این غرفه می گذارند.


 

پنجشنبه 12 بهمن ماه  روز افتتاحیه من با استقبال گرم بچه ها روبه رو شدم.

بقیه ی تصاویر را در ادامه مطلب ببینید....



بچه ها با انرژی وصف نشدنی برروی تکه های مقوای رنگی طرح های خود را می کشیدند طرح هایی که نه از ذهن آنها بلکه از دل آنها سرچشمه می گرفت.



و من طرح های همه آنها را بر روی غرفه می چسباندم تا بازدید کنندگان از دیدن آنها لذت ببرند و قبل از هرکس خودم از کارهای آنها لذت می بردم.



اینم مطهره خانم که یکی از اعضای کانون جم و طرفدارای غرفه کلاژ بود.

 


اینم چند تا کار از بچه های شهرک پردیس جم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد