آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
آفرینش های هنری و تئاتر

آفرینش های هنری و تئاتر

وبلاگ فعالیت های مربیان آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برگزاری همایش بزرگ نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک


کانون پرورش فکری اهرم در روز چهار شنبه  17 مهر ماه  به مناسبت روز جهانی کودک با حضور 120 نفر از کودکان اقدام به برگزاری چنین همایشی نمود .

 روز 17 مهر ماه  طبق جدول هفتگی این ایام به نام « کودک ، سلامت ، ایمنی » نامگذاری شده است که از این مناسبت استفاده کرده و موضوع نقاشی این همایش را به این مناسبت اختصاص داده و بچه ها نقاشی های زیبایی با موضوع ترافیک و روشهای صحیح عبور از خیابان را نقاشی کردند . 

هدف ما از اجرای چنین برنامه ای افزایش ارتقاء ایمنی کودکان در ترافیک و تشویق آنان به واکنش های مناسب ترافیکی است،  ضرورت این مهم برای کودکان به دلیل ارتقاء فرهنگ ترافیک در بزرگسالی امری اجتناب ناپذیر است و آموزش های بنیادی و اساسی را در کلیه زمینه ها از خانه تا مدرسه (از کودکستان تا دانشگاه ) را می طلبد. هم چنین شناخت رفتار کودک در ترافیک از اهمیت به سزایی برخوردار است .

این برنامه که با همکاری اداره بهزیستی و شبکه بهداشت تنگستان در محل کانون برگزار شد ، بیش از 120 نفر از کودکان پیش دبستانی با حضور در کانون روزی شاد را سپری کردند. همچنین  امروز « روز تخم مرغ » نیز نام داشت که کارشناس شبکه بهداشت درباره خواص تخم مرغ و نیاز کودکان به این منبع پروتئینی صحبتهایی را برای کودکان بیان نمود . 

 

در پایان با اهداء جوایزی از کلیه آنها تقدیر به عمل آمد . همچنین پس از نقاشی همگی از برنامه های قصه گویی و نمایش فیلم های کوتاه استقبال کردند

این برنامه که ساعت 9 آغاز شد در ساعت 11 به کار خود پایان داد .

  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد